„Un pas spre viitor”

Portofoliu

În decursul anilor firma noastră a elaborat și a derulat sute de proiecte informatice. În continuare descriem cele mai importante proiecte și produse program din portofoliul nostru. Această listă nu este exhaustivă, dorim să subliniem preocupările și realizările noastre cele mai importante.

Sistemul ERP Univers
ERP Universe

Este un sistem ERP pentru firme mijlocii cu până la 2000 angajați și abordează toate laturile de management al firmei, de la contabilitate până la fabricație și vânzări. Sistemul a fost dezvoltat începând din anul 1992 și a suferit mai multe modernizări pe parcurs. Sistemul este conceput modular pentru a permite o mai bună adaptare la nevoile clienților.
Modulele generale de contabilitate și evidență sunt completate, la cerere, cu module specializate după profilul firmei unde se implementează. Astfel pentru o gamă largă ramuri de producție și desfacere am realizat module specifice de lansarea, urmărirea și controlul producției sau a desfacerii. Aceste module specifice sunt adaptate la nevoile concrete ale clientului dar se integrează în sistem și colaborează cu celelalte module din sistem. Un exemplu bun este modulul de pregătire, lansare și urmărire a producției de la Confecția Miercurea Ciuc. Datele din acest modul pe lângă faptul că permit un control riguros al producției stau la baza calculului de salarii și a postcalculului producției și ajută marketingul la determinarea prețurilor de contractare.
Sistemul Univers este un sistem client/server care poate folosi gamă variată de bază de date: Oracle, PervasiveSQL, Dbase, MS-SQL sau ODBC.
Principalele firme unde este implementat sunt: Infopress S.A., Confecția Mirecurea Ciuc, ComKim S.A.,Trampstur S.A., Decoratex S.A., Biooptica SRL etc.

Sistemul de gestiune a primăriilor
Sistemul de gestiune a primăriilor

Dezvoltat inițial pentru Primăria Miercurea Ciuc, sistemul cuprinde toate activitățile din serviciile unei primării dintr-un oraș mijlociu. Dezvoltarea sistemului a început în anul 1995 și se dezvoltă în continuu în măsura în care apar noi activități ce trebuie informatizate la primării. Sistemul cuprinde activitățile a 14 servicii și birouri din cadrul Primăriei. Este un sistem care are legături externe cu alte sisteme din cadrul Primăriei, ca Sistemul de evidență a impozitelor și taxelor, precum și cu sisteme din afara primăriei de exemplu Registrul agricol sau Evidența persoanelor.
Un alt exemplu de legături este centralizarea bugetului consolidat al Primăriei. Acest buget conține pe lângă bugetul propriu a Primăriei, bugetele tuturor instituțiilor subordonate: grădinițe, scoli, ansambluri artistice, muzeu etc. Toate aceste bugete sunt sintetizate în bugetul consolidat al Primăriei cu ajutorul sistemului.
Este un sistem client/server ce folosește ca bază de date Oracle.

Sistemul de arhivare documente ASM
ASM

Este un sistem complex de arhivare și căutare de documente în orice format. Sistemul este capabil de memorare a legăturilor dintre documente. Sistemul în afara faptului că permite arhivarea documentului conține un mecanism de ierarhizarea documentelor astfel se pot memora legăturile dintre documentele de diferite tipuri (cerere, răspuns la cerere, autorizație eliberată pe baza cererii etc.). Documentele pot fi descrise cu ajutorul sistemului pentru a permite o regăsire cât mai ușoară. Documentele care pot fi analizate automat sunt indexate în întregime, iar celelalte pe baza descrierii sus amintite.
O altă caracteristică aparte a sistemului este posibilitatea de a descrie procesul de prelucrare și emitere a documentelor cu ajutorul unui sistem grafic de proiectare a procesului de prelucrare. Procesul astfel proiectat este salvat în format BPEL deci poate fi preluat de alte sisteme care pot interpreta BPEL.
Sistemul are la bază Apache Lucene pentru căutări complexe după texte, este scris în limbajul Java și C#, .NET și are ca bază de date pentru memorarea ierarhiei de legături MySQL.

Sistem de gestiune a distribuției
Distrib

Axat pe distribuția ziarelor, revistelor și a altor publicații, acest sistem realizează toate evidențele necesare unei rețele moderne de distribuții. Poate ține evidența abonaților la diferite publicații, evidența distribuitorilor locali și a punctelor de distribuție. Poate emite comanda de împachetare a edițiilor către tipografie. Ține evidența rutelor autocamioanelor și a localităților prin care trece fiecare rută. Sistemul permite evidența strictă a încasărilor și chitanțelor pentru fiecare agent de distribuție în parte, elaborează liste cu abonamentele care trebuie reînnoite pentru fiecare agent în parte. Există posibilitatea descrierii zonelor de distribuție pe localitate, stradă și număr pentru fiecare agent de distribuție. Ține evidența retururilor și optimizează numărul de exemplare expediate la punctele unde se face vânzare liberă.
Sistemul folosește tehnologia internet/intranet și poate fii accesat de la un browser obișnuit de oriunde. Este clădit cu ajutorul CakePHP și folosește ca bază de date MySQL.

MAP – Pachet de programe pentru cabinete medicale şi clinici
MAP

MAP este un produs dezvoltat împreună cu CompuMed Praxiscomputer și Saltron din Germania. Echipa noastră de programatori a portat aplicaţia de 16 biţi pe sistemele de 32 biţi, am dezvoltat sistemul cu noi componente şi am înglobat un sistem multimedia complex pentru prelucrarea imaginilor.
În prezent este integrat un modul de export-import al datelor pe baza standardelor XUP.

Sistemul este compus din următoarele module:

  • evidenţa pacienţilor
  • evidenţa consultaţilor
  • evidenţa medicamentelor şi a reţetelor
  • modul de laborator
  • modul de calcul al onorariilor
  • modul de raportare a punctelor către asiguratori de sănătate
  • module specifice clinicilor